donderdag 23 mei 2019

69

Nu bijna alles gepland is,  valt er een vreemde stilte.
Waar ik eerst zo druk mee was, en mij druk over maakte,  hoef ik nu niks anders te doen dan wachten.

De gesprekken met de huisarts zijn gedaan,  de testen bij de longarts , de afspraken bij de KNO arts.
Het aanmelden bij de NOK (Nederlandse obesitas kliniek), wachten op goedkeuring.
Informatie bijeenkomst,  wachten op de screening,  wachten op de uitslag,  wachten op bericht van Vitalys.
Man man man,  je zal bijna een wachtexpert worden.

Gisteren heb ik een aftel app gedownload om zo nu en dan te kunnen zien hoelang het nog duurt voor ik mijn eerste afspraak heb.
Nog 69 dagen!!! Prachtig getal, maar best veel.

Daarom probeer ik mij de komende tijd te concentreren op de dingen die eerst gaan komen.
Volgende week een gezellig jaarlijks uitje met mijn vriendin naar de Libelle zomerweek, 2 Juni wordt onze jongste zoon alweer 15 jaar, en daarna ga ik mij geestelijk voorbereiden op 10 Juli!!!!

10 en 11 juli ben ik met mijn zus in Brussel om daar het concert van Rammstein te gaan zien.
Ik vind ze al jaren fantastisch, maar had nooit de gelegenheid om naar een concert van ze te gaan. Ook zag ik het niet zo zitten om tussen het publiek te staan, maar nu hebben wij kaarten voor de tribune dus kan ik op mijn manier van een afstand gaan genieten.
Zin in!!!!
Eerlijk gezegd hoopte ik voor of rond die tijd al geopereerd te worden, maar dat gaat dus niet lukken.

Nadat ik afgelopen week de algemene app had verstuurd, heb ik hier en daar ook wat mensen live gesproken.
Gelukkig alleen maar positieve (een enkeling daar gelaten) reacties. Iedereen is blij voor me en snapt wat ik wil/bedoel.

Wel merk ik aan mezelf dat het me niet lekker zit als er negatief, of helemaal niet, gereageerd wordt.
Ik weet ook wel dat niet iedereen dezelfde mening deelt, en een andere mening mag uiteraard, maar het is toch niet leuk.

Dus mijn mantra de komende tijd wordt:
Doe datgene waar jij je goed bij voelt, wordt blij van alle positieve reacties en gooi het negatieve over je schouders en kijk niet achterom.



Net na het posten van de blog werd ik gebeld.
25 Juli beginnen voor mij de groepsbijeenkomsten!!!
Weer een datum om naar uit te kijken. Nog 61 dagen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten